Insomnia Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 skulle bytte tennpluggene i dag og tok ut en av dei eg hadde som var av typen Bosh F6DTC, tok deretter turen på den lokale shell stasjonen og dei klarte ikkje og skaffe denne typen plugger. var der etter på den lokale volkswagen-audi sjappa og dei kunne heller ikkje skaffe. var også på statoil som fører plugger av et annet merke, men dei kunne heller ikkje skaffe til GTI 16v PL motoren... Så mitt spørsmål er hvor skaffer dere andre med denne typen motor tenn-pluggene deres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Du kan jo prøve NGK BKUR7ET eller Champion RN9YC Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 får tak i på mekonomen eller torshov bilrevisitta Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Jeg kjøpte plugger hos mekonomen.. bare sjekk webshopn demmes der selger de plugger.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Om noen på en statoilstasjon sier at dem ikke kan skaffe plugger til din golf gti 16v så ljuger dem. Champion RN9YC er nemlig en del av standardsortimentet til statoil.. og det kan bestilles via samme leverandør som leverer alt anna av bilrekvisita.. edit: kan jo være at dem ikke trur dem kan få tak i da.. men den som har ansvar for varebestilling der bør vite at dem kan skaffe. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg