Sandnesjenta Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Jeg er helt grønn når det kommer til problemer som dette, men hører bensinpumpa, batteri viser 12 V. Plugger er fine. Startbooster fungerer ikke. Tom tank? Var mer eller mindre på reserven før jeg parkerte. Når jeg vrir nøkkelen rundt kommer en "Klikkelyd" og reima går 1 runde før alt blir helt dødt. Noe mer jeg kan sjekke? Hvor, hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Har du prøvd å lese ut feilkoder? Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 For dårlig batteri? Å måle et ubelastet batteri med voltmeter er egentlig lite interessant. La voltmeteret stå på når du drar på starteren Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i <3 chevy Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 Dårlig kontakt irrr. sjekk jordinga til motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg