Rasconab Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Jeg bestemte meg for å resturere Asconan min denne vintern pga en så gammel å sjelden Opel må jo taes vare på! :) Legger ut litt bilder å tekst senere ;) classic reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Legger ut litt flere bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Enda flere bilder av Asconan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Slenger ut resten av bildene så dere får se alt, + når bilen er ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Her er bilen ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhenrix94 Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 2,2i med 2,4 sprut? :) åssen funker det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2015 Motsatt, 2.4 med 2.2 sprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg