Gå til innhold

Golf 1 GTI vurderes solgt

Ranger emnet


fotojan

Anbefalte innlegg

Skjønner. HVilke andre feil er det ved bilen enn denne ledningsfeilen? Hva omfatter denne? Fått noen bud i det hele tatt

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var inne på en sjekk rett før jeg fikk den med følgende mangler:

1.2.1 Ujevne bremser bak

1.2.3 Park brems virker ikke

8.2 For høy avgass

4.1 Feil høyde fjærnlys

4.2 Feil høyde nærlys

5.8 Slakk hjullager begge sider bak

6.2 Rust i kanaler begge sider

3.2 Defekte pusserblader foran

 

I tillegg må giroverføring justeres.

 

Bilen hadde skilter når jeg kjøpte den og ble kjørt til meg for egen maskin og tidl. reg. nr. er JC 66481

Nei har ikke fått noe bud ennå

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med salget? Er ute etter en bil og bruke ved siden av alle prosjektene, da bruksbilen min også har blitt satt i prosjektbås :D

Bor jo i Kongsberg, så det er bare 3-4mil kjøretur for å ta en kikk.. Hva var forresten feilen med den ledningen?

Jeg jobber i drammen/lier, så det er ikke lange svippen for en rask titt etter jobb en dag.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei det er fortsatt mulig å redde denne fra en sikker død i bilcross.

Synes nesten det er for galt å øderlegge en slik klassiker, men er det ikke noen som er interessert i å redde den er det snart for sent.

Kan også være interessert i å bytte den bort i 16V motor/gearkasse eller noe annet så kom gjerne med forslag.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ingen var visst interessert i å ta vare på denne. Bilen ble solgt for prisen jeg forlangte og bygget den opp til bilcrossbil.

Den nye eieren kastet alt av interiør mm. så nå er det toget gått.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår