k9v Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Lurte på om noen her har erfaring med å fornikle metalldeler på "hobbybasis"? Fant nemlig et sett hos Gasolin.no med alt du trenger for å lage kromfinish -> http://shop.gasolin.no/catalog/product_info.php?products_id=125&osCsid=b399946edcedc79a5e442028556e5396 Noen som har erfaringer med dette settet? Evt. andre måter å få slik finish på? Settet koster 2790,- kroner, tenkte å høre om noen her har prøvd det før jeg evt. kjøper. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 jeg har ikke prøvd det settet men kittet ado.se leverer. det blei helt greit med sitter dårlig på utsatte deler.men det jeg kjøpte kostet 6000.-++ så for 2750 så jeg ville kjøpt det å prøvd det. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Kan ikke ado.se settet også brukes på andre overflater enn bart matell? Har du i så fall noe igjen, eller må alt brukes på en gang? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg