Olympia Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Helios blitzpower nytter det ikke bestille noe av.. bestilte lykter der før jul.. fikk beskjed om at dem sku komme om 2 uker.. har hittil ikke sett noe til lyktene.. og får ikke svar når jeg sender dem mail og spør hvor lyktene er Hva er det lykter til da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 en kadett C. har sendt mail å sagt dem kan gi faen i å sende noe da. gidder ikke vente mer.. har ikke bilen lenger heller.. men poenget er at jeg liksom blei lova noe i løpet av et par uker.. og så hørte jeg ikke noe mer Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rst1 Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 hehe.. olympia, bra cover! men synes blitzpower er en veldig seriøs shop.. Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 mulig dem er seriøse.. men min erfaring er ikke slik.. men sånn er det vel med alle sjapper Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 jeg er veldig fornøyd med blitzpower :) bestilte böse-blick, og det kom i posten etter et par dager. krevde hverken oppkrav eller forskudd. hadde du kontakt med gamle eller nye eieren? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Åssen skal jeg vite om det var ny eller gammel eier? heh.. jeg bestilte via kontaktinfoen fra hjemmesida dems.. og maste og purra på dem en stund.. men ingenting kom.. selv om jeg blei lovet det på kort tid.. andre steder hvor jeg har måtte venta lenger har dem i det minste hatt en grunn/forklaring på det.. men blitzpower ga jo rett og slett bare faen i å svare.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg