Rune77 Skrevet Juli 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Har en Golf III cab, 94 mod. Skulle ha den på Eu kontroll, men det dukket opp en feil på venstre blinklys. Venstre foran blinker ikke, venstre bak hurtigblinker. Høyre foran og bak blinker vanlig. Varsellys blinker normalt på alle bortsett fra venstre foran som ikke blinker. Ser ut som alle pærer er ok. Noen som har noen ide på hvor jeg kan begynne å leite? (de skrev også at "baklys har feil funksjon - Jordfeil", men kan ikke se jeg finner noe galt med disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Og du har byttet pære? Når ei blinklyspære er defekt, so er det vanligt at dei andre pærene blinker dobbelt so fort. Er sikkert dårlig kontakt til jord på baklysa dine. Er klassisk det på gamle biler. Når blinklysa er i bruk, so blinker køyrelysa bak og. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 (endret) Tok ut den pæra som ikke blinka, men det var ikke noe forskjell.. Baklysene lyser helt som de skal både når jeg blinker og når jeg ikke blinker. Men mulig blinklysfeilen da kan ligge i baklykta? LØST, det var sokkelen på blinklyset venstre foran som var feil. Byttet og så var alt ok Endret Juli 30, 2011 av Rune77 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg