Gå til innhold

Hva synes dere om den nye siden så langt?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by ElCamino

Skulle ønske at forumlisten var som før. Endringen på forumlisten har ført til at jeg besøker færre forum en før. Blir litt tungvint.

 

Prosjekter er kult, men frykter det blir vel mange riskokere-med-snurre-prosjekter.

 

Klikker du på bilforumet.net logoen øverst på siden, så kan du bruke forumet akkurat som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Brandtenborg

Har vert litt inne på den tanken selv. Blir bare fler og fler som har prosjekter til en sum som er totalt uoppnåelig for meg og da mister jeg litt interessen...

 

Kanskje lage et forum for oss med halvgammle Golfer, Volvoer, Opler osv. som heter "Lavbusjettbiler"?? Hehe! :D

 

Det er da bare å lage en tråd om prosjekt: "min gamle opel" Har vel ikke noe å si at det står "Mitt Skyline prosjekt" over... Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

 

Det er da bare å lage en tråd om prosjekt: "min gamle opel" Har vel ikke noe å si at det står "Mitt Skyline prosjekt" over... Eller hva?

 

Nei, men poenget mitt er at det blir mindre og mindre av de små-prosjektene som interiserer meg. Blir liksom litt sånn at det dyreste og flotteste overtar...

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Har vel egentlig ikke noe med at noen SKAL være større enn andre... er vell hells hva man har råd til, eller hva man tar seg råd til ;)

 

Ja, jeg forsår det, men det er bare det at det blir så mye av det og da får oss med "lavbusjettbiler" mindre oppmerksomhet og hjelp til ting vi lurer på... Det er iallefall sånn jeg ser det.

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det nye bilforumet godt! det var på tide med en oppdatering av siden.. :) liker det at dere skriver prosjekter på forsiden, og "depoet" er jo litt stilig. Noe er det blitt bruk for infoen brukerne spytter inn om bilene sine. Noe å sette fingeren på er at smily'ene fortsatt ikke er rettet opp (feks. ":op" skulle vært :o) Pluss at det er vanskelig å logge inn på forumet (http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=30997)

 

Ellers hadde vært fint om det ikke bare er eksotiske prosjekter som preger forsiden. Veldig mange syns fortsatt det er interresant å lese om prosjekter som involverer biler vi har eller kan få tak i liksom... litt low-budget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra sider, eneste jeg ikke liker er at det faktisk åpner i nytt vindu når man feks trykker på user control panel. for de som vil ha det i eget vindu så kan man høyre klikke og open in new window. bedre sånn det var da man åpner i samme vindu.

 

Ellers kunne jeg også tenkt meg å se litt mere prosjekter av gamle biler også. selv om jeg absolutt liker å lese om de andre nye. men mange som ikke har råd til sånt og heller trenger litt mere tips til hvordan de kan få sin kanskje gamle sliter til å bli litt tøffere i gata. mange fine prosjekter der ute som ikke nødvendigvis koster skjorta.

 

ellers. keep up the good work. og HVOR BLIR DET AV KLISTREMERKER ??? :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Så du har noe mot trimmede Japanske turbobiler? Redd for å blir frakjørt av en? :D

 

å, nei du..;) let them come..

vere der vil de uansett, men man slepper å bli minnet på at det er der med desse prosjekta:op

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår