Gå til innhold

Hva heter disse felgene til w126?

Ranger emnet


mb 380

Anbefalte innlegg

Ser ut som polerte AMG felger:)

Vet ikke hva mer de heter utenom at det er AMG "kumlokk felger".

 

Har iallefall slike selv i 18"(ikke polerte men orginal sølv lakkerte), å de er iallefall helt like ellers:)

RH AA topline er kopi av disse som er litt enklere å få tak i, men har ikke AMG merket hehe..

Er vel også litt mer kant på RH sine.

 

Søk på f.eks "mercedes felger" på finn.no så finner du nok noe tilslutt. Evt. på kjøp/salg avdelingen på mercefreaken.com forumet..Tror det skal ligge noen i 17" der nå, ikke sikkert det er real deal men dersom det ikke er viktig for deg så ser de nok helt like ut utenom merket :)

 

Wheels-AMGW210-202Style217-18in.jpg

Endret av e321

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar til dere begge:) mente det bildet på "flyplassen" Har gravd meg igjennom gamle bilblader fra midten av 90 tallet og funnet lorinser biler. Fant noe som lignet men selvfølgelig uten navn på felg:( .Noen som vet? Det som er viktig for meg er at det er kromma og ikke lakkerte felger, merket er uvesentlig. Likte de RH felgene også, det gjør seg med litt kant.

Så om noen skulle vite om felger tilsalgs, så ta gjerne kontakt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di felgene på flyplassbildet er amg sine ja :) Du kan se amg logo hvis du ser godt etter :)

Men så vidt jeg vet er de ikke levert polerte/krom fra fabrikken så her må du nok pusse selv:)

 

Hva de heter sånn nøyaktig, det vet jeg ikke men strengt tatt så er det ikke så viktig for du ser når du finner de hehe..Å kjøpe nytt er nok ikke aktuellt uansett, hvis de er i produksjon enda så er de nok svindyre:P

 

Prøvde å få tak i RH sine før jeg kjøpte amg felgene, å ifølge de butikkene jeg spurte hos så var de utgått. Så finn.no eller div. mercedes forum er nok der du har størst sjangs for å finne noe :)

Men er lite sansynlig at RH sine er levert i krom så også her må du nok polere selv ;)

 

Forresten, husker det var noen på finn.no som det stod "mercedes classic" eller noe sånn på, de hadde ca. likt design som RH AA topline.. Det var sikkert noe china greier men der kunne du få med ganske brei, polert kant iallefall :) det kan du jo sjekke ;)

Endret av e321

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår