Gå til innhold

Kristofferu; Opel Vectra A-prosjekt

Ranger emnet


Kristofferu

Anbefalte innlegg

Ny oppdatering , veldig sein men har flyttet så har våre en del jobb der å fikk ikke anledning til å reise heim å skru litt på bilen før idag :)

Planen idag var å feste Rieger hekken bak men møttet på et problem, den passer jo ikke??

er det meiningå at eg skal kutta av nederste del av den orginale?

Viss nogen har gjort det før sette eg pris på viss du seie koss du løyste problemet, alternativet e viss nogen har en bakfanger til opel vectra a billigt så eg kan kappe å støype den fast med en gong å få det akkuratt sånn som eg vil ha det :P

 

Baklyktene er til salgs, trur eg går tilbake til orginale, liker de egentligt ikke. :S

 

er forsatt på let etter orginal spoiler, ellers open for alle deler som kan passe på bilen :)

post-64447-13804853484856_thumb.jpg

post-64447-1380485348496_thumb.jpg

post-64447-13804853485016_thumb.jpg

post-64447-13804853485063_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns faktisk den originale bakfangeren er rå jeg! :)

 

skal du lime lippa slik den er teipet? isåfall så ser det ut som om det ligger dobbelt hvis du skjønner, du skulle ha kappa litt opp i den originale fangeren om du skjønner?

 

Men herregud, nå skal ikke jeg si hva du skal gjøre og ikke, det er din bil og for min del så kunne du limt den opp ned... Du bestemmer selv og jeg kommer bare med litt egne meninger :) du er sikkert flink og får den sikkert bra, så du må bare stå på :D Frontfangeren var ikke så galen :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er der dilemma ligger for eg har insett at eg må kappa bakfangeren , så derfor eg vil få tak i en til sånn eg kan kappe, tilpasse , sparkle å gjør alt på en annen fanger en den som står på nå :) men har sitt flere vectra med denne hekken å litt derfor eg spurte om nogen hadde våre borti tilpassingå på den før :P

 

ganske tydelig at en må kappe pga eksosen å nå hadde den hadde 5-10 cm klaring UTEN senk på bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ny oppdatering:

Kompis krasja inn i døra mi, skal ut å se på en delebil iløpet av denne uken. reprasjon på døra: 4000, delebil 6000 (ikke prutet :)

så da kan eg ta litt der ifra, har gått litt vekk ifra lakkering og vurderer nå helfoliering isteden for, skal viss tåle mer en svart matt lakk :)

 

Noen som har sett foliert bil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå blitt enig med en om å kjøpe en opel vectra a 2,5 v6 (c25xe) AutoDB-kode: 1351303 , får den for 3,5k da får eg en til bakfanger og kan prøve å tilpasse riegerhekken skikkelig uten å stresse med å ødelegge den som står på nå :)

 

motoren der har havari etter register reim røyk så blir ikke noe mer en c20ne enda på min vectra, men vurdere å selge/ bytte til kadett, synst de er så sjukt rå!

 

Nogen som har erfaring med foliering? blir det bra resultat og holdbarhet i forhold til lakkering ?

 

viss noen er intersert i å kjøpe prosjektet/bytte så er eg åpen for det, vurderer også å selge min dyrebare combicamp som eg pussa opp i fjor legger ved 2 bilde av barnet ! :'(

(toppen har eg først malt svart, tatt glitter i sandblåser pistol, klarlakk 2 ganger. finnishen heter black galaxy (samme som skarptromma mi)

post-64447-138048534959_thumb.jpg

post-64447-13804853495941_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår