Kristofferu Skrevet November 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristofferu Skrevet November 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Kommer flere bilder av opphenget fremme når eg skal lufte bremsene der :) Til nå har eg byttet en del: Bærebru fremme, Begge sider Bremseskiver, Hele Bilen Bremeklosser, Hele Bilen 40mm fjører og dempere Endeledd, Begge sider Stab.Kule, Begge sider Styrelager (Dempertårn), Begge sider Kommer snart ny oppdatering :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Såg jo grei ut den nye du handla da ;) Få tak i CDX lykter, fra 95 modellen, og sot dei litt ;) Med refleksplata som følger med, det ser veldig bra ut ;) Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristofferu Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Ja , har ikke heilt bestemt meg bak på bilen enda om eg skal kjøre clean bakluke eller ikke, har andre baklykter liggende (vett ikke om det er CDX) men planen er å sote de ca 30% eller noe i den duren. satser på at det blir en bra bil til slutt:) Har måttet prioritere min Astra F 1,7TD nå, da den ikke likte kulden å har oppført seg rart :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg