AimPoint Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Er det noen her som har byttet dørhåndtak fra en a4 96 til 2000mod? Er du mye styr eller er det bare å bytte ut de gamle håndtakene med de nye som sitter på 2000mod??? Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Vil ikke tro det er så lett som å bare bytte håndtak.. Men jeg har ikke peil.. Spør på vw audi club norwegen forumet. Der er det folk som har peiling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Man må desverre være betalende medlem for å kunne poste spørsmål på VW-Audi club forumet. Har ikke akkurat god erfaring med de gutta der... ikke så veldig imøtekommende med å svare på enkle spm. engang. men dette er bare min erfaring, håper andre har bedre erfaring med dem ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 du må bytte hele døra...eller sveise nye maler til å sette håndtakene i mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by sADsAM Man må desverre være betalende medlem for å kunne poste spørsmål på VW-Audi club forumet. Har ikke akkurat god erfaring med de gutta der... ikke så veldig imøtekommende med å svare på enkle spm. engang. men dette er bare min erfaring, håper andre har bedre erfaring med dem ... Har ikke annet enn god erfaring med dem jeg. Svarer på alt som måtte være. Sitter folk der med masse peil om Vw og Audi. Det er da min erfaring.... Men dette var jo off topic :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg