InFlames Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Originally posted by gtr 15" er like rask som en 12" vis du bare har nok efekt dah... har hørt på d.d. sin 18" og den er rå.. veier jo over 30kg også dah.. 2 sånne spilte 172db det er jo ikke ille, men den bilen var jo litt ombygget dah. Smak å behag... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Var en polis som stoppa meg fordi jeg hadde sota ruter bak, og helt frem. Han mente jeg skulle fjerne filmen på siderutene fremme, og så lurte han på om jeg så gjennom bakruta. Ja!! sa jeg :D Hann satte seg inn, og kunne fortelle meg, at det gjorde jeg ikke til min store forundring :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Hehe.. og bagasjerommet på Golfen.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inside Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Det er det samme om du ser ut av bakvinduet.... Du har lov til å tone/sote helt frem til midtstolpene...:) Siter Life`s a BITCH and then you DIE..... Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Jeg forguder deg Mort. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by gtr 15" er like rask som en 12" vis du bare har nok efekt dah... har hørt på d.d. sin 18" og den er rå.. veier jo over 30kg også dah.. 2 sånne spilte 172db det er jo ikke ille, men den bilen var jo litt ombygget dah. En 15" blir vell uansett ikke så rask som en 12" uansett hvor mye effekt en pøser på. En 15" med mye effekt vil nok kanskje være kjappere enn en 12" med lite effekt, men ta to "identiske" element i 12" og 15" med samme forsterker, så vil en 12" være raskere.... Er det mange som bruker DD i Norge? Det er ganske perverse element, kom akkurat over disse som er i samme kategori, 174 db med to stk 18" er ikke så værst det:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Audison forsterkere?? Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Inside Det er det samme om du ser ut av bakvinduet.... Du har lov til å tone/sote helt frem til midtstolpene...:) De er vist ikke det samme det... Hvis bilen har speil oppe i frontruta, og sikt bakover, skal det vist i følge av en eller annen lov vær sikt bakover. Det er vel lov å sote bakruta, men ikke å ha ei basskasse som går helt i taket. Skulle sett han polisen som satt seg inn for å se :D Så rett inn i 4 12 tommere.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Hvis bilen orginalt har bakruter er det lov å sote de, men ikke så mørkt at du ikke kan se blålysene til en utrykkningsbil. Så å bruke en basskasse til soting er altså ikke lov. Jeg har lest det ett eller annet sted, men husker ikke hvor... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Jeg hadde en gang en chevrolet van med 6x12" som vegg baki, polti sa ikke noe på det, og den gikk gjennom eu-kontroll på biltilsynet uten anmerkning på det ihvertfall, men det var en van, med en liten golf e.l. blir det vel kanskje noe annet? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Jeg kjører alt i Earthquake. Har Earthquake 2000W digitalforsterker, 15" magma 4 6" mellomtoner og 4 1" earthquake diskanter. =) Kommer 12" magma elementer også. Bare vent og se. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg