Gå til innhold

Rive ut bakseter

Ranger emnet


RaCk

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Jeg lurte på om det ville gått greit å rive ut baksetene og peise i med anlegg istedet. Dette er noe jeg kommer til å gjennomføre. 12" på siden og 15" i midten. Blir knusefett. :D :D :D Men vil dette være lovlig? liker ikke biltilsynet :ass og med dumme, ekle, teite politikere asshole så kommer ikke landet vårt noen steder. bambam bambam

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp.

Jeg kastet ut baksetet i en av mine tidligere biler. (205GTI)

Undersøkte på biltilsynet, og de sa at jeg kun trengte å gjøre om i vognkortet hvis jeg skulle ha flere seter enn originalt. Altså hvis man tok ut baksetene, trengte man ikke gjøre noe mer.

Jeg bygde anlegg bak først, så rev ut det og satte inn bur+basskasse.

Ble stoppet kanskje 100 ganger, men de sa aldri noe på det.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. jeg fikset alt selv. Sparklet hullene til setebeltene, og sprutet noise-killer og lakk over til slutt..

Jeg garanterer ikke at dette er lovlig.. kan hende du har noen stricte poli10svin hos der du bor.

Biltilsynet-mannen var litt sløv da jeg spurte han den gangen. Det hadde forøvrig ikke noe å si hva han sa, for jeg hadde allerede bestemt meg.. setene skulle ut for å spare vekt. :)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten gir jeg faen i. =) Skal ha bagasjerom til å fyre tøffe neonlys og forsterkere i jeg. Med deilig speil effekt og samtidig ha mer SUB effekt enn en trailer som frakter Cervin Vega produkter.

har allerede en 2100W Earthquake forsterker på en 15" Magma. Men det er hobby foreløbig. Til jeg får lagt opp skikkelig sånn som jeg vil ha det nuh. =)

 

 

Politiet rundt Bergen er sløvt. =D Kjørte i 180 og fikk 4000 i bot. haha =D

 

HPIM0582.JPG

HPIM0581.JPG

 

 

;)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir bedre når jeg får lakket vingen hvit og fått på sideskjørt og alt slikt. har også bestilt nytt panser. ;) Bilen skal kalles : Ghost in a Shell. På grunn av at jeg skal ha så innihultande mye neonlys at det tyter ut overalt. Tilogmed under hjulbuene. ;)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Hei hei.

 

Jeg lurte på om det ville gått greit å rive ut baksetene og peise i med anlegg istedet. Dette er noe jeg kommer til å gjennomføre. 12" på siden og 15" i midten. Blir knusefett. :D :D :D Men vil dette være lovlig? liker ikke biltilsynet :ass og med dumme, ekle, teite politikere asshole så kommer ikke landet vårt noen steder. bambam bambam

 

Ville heller satset på og satt inn 2*15" vis æ hadde skulle montert inn sub i den bilen eller en 17"-18" sub:cool:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by gtr

 

Ville heller satset på og satt inn 2*15" vis æ hadde skulle montert inn sub i den bilen eller en 17"-18" sub:cool:

 

æ syns nu d e bedre me 2x12" for mere punch effekt, kjedli me bare during som du får av 15" å høyere... mener at grensa går på 15"

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår