Audi A3 s-line Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Noen som kan hjelpe meg??? Var å kjørte en tur idag,da bilen begynte å fuske, kjørte inn til til siden og da kom det et gult varsel,som viste motoren. Fikk bare turtallet opp i 3000 omdreininger. Har fått vite at den gjerne er gått inn i sikkerhetsmodus. Har levert bilen inn til møller,bare håpe at det ikke er noe alvorlig:(( Noen som har vært ute for det samme,og hva som kan være gale???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 PS: symbolet som vises,står for avgassersystemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Feil på en lambdasonde eller DPF om diesel? Alt blir gjetting, men når du har levert den inn til Møller så får de på 2 minutter ut i klartekst hva som er galt :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Oki takker for svar:) har diesel.. Får sikkert svar imorgen hvis de har mulighet til å ta inn bilen,bare håpe at det ikke blir store utgifter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 det var nok desverre fullt på møller idag,ikke time før neste uke Men har fått en kamerat til å kjøre en diagnose på bilen, der kom det opp 2 feilmeldinger: 001139 eksos pressure sensor 1 g450 sinal to high 000258 mass air sensor g 70 signal to low noen som har vært borti disse feilkodene og hva jeg eventuelt må gjøre???? det lyser et gult symbol som viser avgassersystemet,og jeg får bare bilen opp i 3000 omdreininger når den står i fri Håper på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Hei Jeg har den siste tiden hatt problemer med min audi a 3 Det begynte med at den fusket,kjørte den inn til siden,da kom gult varsel lys på motoren opp(avgassersystemet) fikk slept den til møller i håp at de kan hjelpe meg,men de var fullbooket. Får en kamreat av meg til å ta en vag-com diagnose og vi får opp disse feilmeldingene. 001139 eksos pressure sensor 1 g 450 signal to high 000258 mass air sensor g 70 signal to low slettet feilmeldingene,men samme problemene kom opp igjen noen som vet hva jeg må gjøre???? får bare bilen opp i 3000 omdreininger når den står i fri har og skiftet over til det orginale luftfilteret,da jeg hadde et sportsfilter i som jeg trodde skapte problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 000258 mass air sensor g 70 signal to low Deffekt luftmengde måler. Bytt denne å jeg vil tro problemet blir borte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Jeg svarte akkurat i den andre tråden du har lagd. Det er ikke nødvendig å lage flere tråder om samme emne. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Takker for svar:)) Er det en måte jeg kan finne ut med sikkerhet om luftmengde måleren er gåen???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 001139 eksos pressure sensor 1 g 450 signal to high: Har dennne feilkoden også en sammenheng med luftmengdemåleren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 oki,takker for tipset,første gang jeg er innpå her,så har ikke helt sittet meg inn i hvordan forumet fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Slo sammen trådene og endret litt på trådtittelen. Redigere trådtittel kan du selv og gjøre via "rediger innlegg". :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Da er bilen min endelig i orden :) Det var nok en trykksensor som var gåen, Så nå er den klar for landeveien i sommer:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia3sb Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Da er bilen min endelig i orden :)Det var nok en trykksensor som var gåen, Så nå er den klar for landeveien i sommer:)) Hei! Har samme problemet! Hva gjorde du for å rette? Var hos Møller en stund tilbake de sa sensoren sansynligvis var ødelagt og foreslo å bytte den. Det skulle koste rundt 15 lapper, så før jeg gjør det hadde det vært morro å høre hva du gjorde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg