Golf_2_Gt Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 E det mye arbeid å sette inn en k-jetronic når man har hatt en motor med monopoint i tidligere? Hva må man gjøre for dette skal virke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Du må flytte over ledningsnett mm for å få det til, samt skifte bensinpumpe da den til Monojet har ALT for lavt trykk. Enklere å sette over kun selve motoren og bruke det gamle innsuget, monopointen og eksosmanifolden, da såfremt det ikke er nøkkelhulltopp på K-jet-motoren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_2_Gt Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 hva mener du med nøkkelhull topp? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 "Nøkkelhulltopp" er topp som har store innsugsporter. Der er det utsparing til dysene da de sitter inni selve porten. Slik ser din topp ut. Slik er innsugsportene i en "nøkkelhulltopp". Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.