yellowturbo Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Har en polo 1,4 1998 som kjører i trille fart, hva er årsaken til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Kan du utdype problemet litt nærmere? Har du null drag i motoren? Eller klarer du ikke trille (skubbe) den fortere ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowturbo Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Jo, Den vil bare ikke dra meg opp, når bilen ligger på en oppover bakke, når jeg skal kjøre helt vanlig, så må jeg gi mye gass, men gir ikke så mye effekt fortsatt vil den kjøre i trille fart. Er det bedre forklart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg