Audiboss Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Hei! Har gått til innkjøp av en ny støtfanger til min Audi a4 1995 og det ser veldig svart ut :( Hoved problemet er, hvordan får jeg av støtfangeren? har skrudd ut skruen i hjulbuen og tatt fangeren ut av klipsen på siden, men så sitter den helt fast! Den må sitte med noen skruer et sted men jeg vet ikke hvor?? Det andre er at den nye støtfangeren har jo ikke hull slik at jeg får satt den inn i klipse opphenget på bilen. Hva må jeg gjøre for at fangeren skal sitte fast, skjønner såpass at jeg må lage noen fester, NOEN FORSLAG!??? hadde vært fint! :D får den til å sitte med klips i de små grillene nederst men øverst er det ikke hull slik at den går i klipsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Fangeren er festet med to unbrakoskruer som er skrudd fra undersiden, nr 6 på bildet under. Kommer til de når du tar ut grillene i fangeren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Himle Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Mange slike ''billige'' fangere skal man feste ved at man kapper vekk mesteparten av den gamle fangeren, også limer man fast den nye i den gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg