Gå til innhold

IDIOTISK kjøring av Motorsykkel!!!

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

Var på vei hjem fra jobb i sta. For dere som er skjent i området så var det Mosseveien Ut fra Oslo. Man kommer til et strekk som er bygd om fra dobbel sperre linje til betongklosser mellom kjørebanene får å ungå ville forbikjøringer.

 

Fartsgrense på steder er 80km/t, jeg hadde to biler foran meg vi lå i 90km/t ca. Så får jeg øye på at det kommer en motorsykkel fort opp i rumpa mi. I og med at veien er bygd om litt (var forbikjøringsfelt på enne siden før) så har veien breiere en normalt, men dem har lag stoppe felt uten for veien på 1,5m ca. Men så begynner motorsykkelen og blinke for å gi teng til at han vil forbi, noe jeg hater!! Så jeg gidder ikke å legge meg ut så han kan komme forbi skjønner ikke hvorfor man skal det når man ligger i 90km/t.

 

SÅ ligger forsatt mitt i veien. Så kjører han het opp i ræva mi på venstre side så jeg skal se han i speiliet. jeg kjører Caddy så er store speil på bilen så han ser lett at jeg ser han. Men så etter 1 - 2 min så presser han seg opp på siden av meg og vrenger inn rett foran meg og kliner inn bremsen. Jeg klinner inn bremsen selv får å ikke kjører i ræva på han!!! Så ligger jeg på hornet. Men så ligger han og bremser meg ned til 50 - 60km/t og gir meg fingern. Blir så jævla provosert så står på hornet forsatt og gir fingern tilbake og skriker og er ill sint!!!!!! Så kjører han til slutt etter 1 minutt eller no. Men han kjørte forsatt ikke forbi dem 2 andre som var foran meg... Hva FAEN var vitsen liksom!!

 

Han hadde GRISSE flaks at jeg i det hele tatt rakk og kline inn bremsen eller så hadde jeg kjørt over idioten!! Noe jeg anger på at jeg gjorde nå. Jeg burde bare dratt rett i røva på han fordi han kjørte som en jævla stor idiot. Sånn folk burde ALDRI hatt lappen!!!

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånne folk som deg! Som skal leke politi! Hvorfor ikke bare slippe han forbi da?

Sånne folk som deg, som gjerne ligger under fartsgrensa, Som gir full gass når man blir forbikjørt! Det er irriterende det!!!!!!:tannløs:

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leke politi gjør jeg da hvertfall ikke! Føller trafikkregla som alle de jævla sykelistene ikke gjøre!!! Skal dem kjøre forbi så for dem faen meg legge seg i motsatt kjørefelt! ikke mellom meg og den gule stripe for faen. Og om du leste det jeg skrev så lå jeg 10 over fartsgrense!!

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Men så begynner motorsykkelen og blinke for å gi teng til at han vil forbi, noe jeg hater!! Så jeg gidder ikke å legge meg ut så han kan komme forbi skjønner ikke hvorfor man skal det når man ligger i 90km/t.

 

SÅ ligger forsatt mitt i veien. Sånn folk burde ALDRI hatt lappen!!!

 

Føller trafikkregla som alle de jævla sykelistene ikke gjøre

 

Du følger de trafikkreglene som passer deg tenker jeg vi sier

 

(Sånn folk burde ALDRI hatt lappen!!!)

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner motargumenter her og Hansen89.. Noen syklister ødelegger for alle andre, kjører som noen svin.. Istedenfor å vente me å kjøre forbi så presser de seg forbi!

 

Blir hissig jeg å i trafikken, litt for ofte desverre.. Men skjønner at det ikke er en skikkelig måte å oppføre seg på. men men.. Er jo ikke så mye mer å si i denne saken da :P

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang får du bare drite i å bremse. Såfremt du får tak i vitnene (biler foran, fotgjengere etc.) går det fint å kjøre på han og vise til at han tok en stygg forbikjøring og heiv seg inn foran deg med bremsene på. Mao ikke berørt av 3-sekundersregelen.

 

Har meg meg læregutt hver dag! Men bremse er liksom naturlig reaksjon.

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meg meg læregutt hver dag! Men bremse er liksom naturlig reaksjon.

 

Ja jeg hadde nok bremset jeg og. Det sitter i ryggmargen til en hver god sjåfør. På samme måte som aggressiv kjøring utløser irritasjon fordi det bryter med hva en selv anser som forsvarlig. Men en kødd som kjører aggressivt og som leker med sitt eget liv for å statuere et elendig eksempel hadde fortjent en lekse.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang (hvis det skjer): slapp av, pust inn.Legg deg til siden og slipp en MC forbi, legg deg deretter tilbake i køen og nyt din vei hjem eller til jobb.

 

 

Dette har tatt deg 10 minutt vs de timene du har brukt for å oppnå et irritasjonsmoment og rukket å skrive på forumet.

 

Slik slipper vi andre å møte irrasjonelle bilister i trafikken!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dette med en buss som var ferdig for dagen og skulle til stasjonen å parkere .. :P Dette var vel og merke med en trimma moped og det endte i at jeg og kompisen min ble pressa av veien av bussen!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....Slik slipper vi andre å møte irrasjonelle bilister i trafikken!

 

Jeg ser ikke helt hvordan vi andre skal slippe å møte aggressive motorsyklister ved at de får ture på uten å respektere at andre også kjører på veien? Jo mer vant de blir til å få kjøre så gris som de vil, jo styggere forbikjøringer vil de ta når de egentlig må holde sin plass i køen?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du blir irritert over denne situasjonen.

 

Men nøkkelen for en hver god sjåfør er å ungå å bli irritert. I trafikken så vil man alltid møte folk som har dårlig tid og som presser seg frem. Uannsett om det er bilister, motorsyklister eller lasterbiler. Personelig gjør det meg ingenting å slippe forbi en motorsyklist. Hadde du gjort dette, hadde riskikoen for en nesten ulykke vært redusert. Dette kunne også vært ungått om motorsyklisten hadde holdt seg til trafikkreglene.

 

Det finnes alt for mange uvettige sjåfører der ute, og det er bedre å la de grave sin egen grav, enn å bli med dem ned. Så mitt råd er at neste gang, slipper du han forbi. beholder humøret og lar han heller få ofre livet sitt til det han vil.

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slipp han forbi neste gang som viking sier så unngår du hele problemet.

 

Heller ikke la deg irritere. Var en eldre dame her for litt siden som bestemte seg for og vise fingeren til meg. Jeg regner med at ho gjorde det fordi ho ble blendet av sola og så derfor ikke at jeg brukte blinklyset. Jeg lo bare for meg selv og tenkte jævla idiot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår