driftking1 Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei, har nå fått litt overflaterust på bremserør.. Kan jeg slipe vekk dette og da går det gjennom eu eller MÅ jeg ha nye bremserør for og få det gjennom eu? Takker fr svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Prøv å dra over dem med børste og se om de trengs å skiftes. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 jepp, men der står rust ved lasteventil. hvor ligger den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Lastventillen ligger nok i nærheten av ett av bakhjulene, på eller ved bærearm slik at den påvirkes av hvor mye nedlastet bilen er bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Kan også male over med bengalakk eller lignende. Generelt får man feil på bremser på EU-kontroll lenge før det er farlig å kjøre med. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Kan også male over med bengalakk eller lignende. Generelt får man feil på bremser på EU-kontroll lenge før det er farlig å kjøre med.Er det ikke egentlig greit at verkstedene er litt strenge på dette?. Den dagen et barn løper ut i veien, så vet jeg hva jeg ville foretrukket av nye rør kontra bengalakk.....Det er den dagen man virkelig trår til problemet kommer Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Trådstarter skriver at det bare er noe overflaterust. Litt overflaterust har aldri skadet noen, og hvis bengalakk løser problemet med EU-kontroll ser jeg ikke poenget med å gjøre noe mer ut av det. Men hvis trådstarter velger å bytte bremserørene, så er ingenting bedre enn det. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg