morpheusbd Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 endelig fått kjøpt meg en litt "hel" bil. valget landa på astra F 5 dørs hatchback(tror det er det som den kalles) med hele 101 hk(etter det jeg har fått vite:) men halvparten har vell dævva i løpet av åra hehe. bilen har ikke rulla mer enn 148 tusen. og rust er det lite av:) litt småplukk er det selvfølgelig men ikke no store greier:) planer for bilen er: x er gjort Bygge inn anlegg i bagasje,dører og sånn få nye felger på bilen. X ta det lille som er av rust. få på styling. rieger infinity 1 lakke opp i gjenn bilen. få på effekt anlegg(catback) senkesett(coilovers) mulig bytte interiør til gsi(ikke bestemt meg enda) få bilen totalt strøken. bilder av bilen: dagen jeg henta den. prøde nye felger:) som viste seg og være alt for store(breie) nye felger på bilen:) diverse bilder kom gjerne med tips :) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 hei, er du interessert i strøken delebil? Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Send meg en pm med info på delebilen så kanskje:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg