Gå til innhold

tuning av audi a3 2.0 170hk DSG DPF

Ranger emnet


eirikster

Anbefalte innlegg

hei fellow audi lovers.

 

Har kjøpt meg en 2008mod 2.0 170 DSG DPF som jeg snart får levert. Lurte på om noen har erfaringer med tuning av denne typen motor, også med tanke på at det er DSG automatkasse og DPF på denne modellen. Er litt skeptisk iom at 2.0 starter på 140hk på de mer vanlige modellene. Er det forskjell på turbostørrelse osv i 170 motoren? tåler DSG kassen en økning til 400NM?

 

Samtidig lurer jeg på om noen har erfaring med 19" 235 felger på A3. funker dette? har selv hatt 19" 225 på min forrige A3, noe som funket bra.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår