Gå til innhold

Anbefalinger av navigasjonsapper til Android


HaaJeHaa

Anbefalte innlegg

Bruker skjelden gps navigasjon da jeg stort sett kjører i nærmiljøet, men de 2-3 gangene i året jeg trenger det tenkte jeg å ta i bruk android telefonen min som GPS enhet. Er det noen her som har noen anbefalinger på hvilken app jeg bør kjøpe? Krav er fotoboksvarsling, kart som lastes ned på minnekortet (slik at man slipper datakostnader) og at det er funskjonelt og bra. Noen som har noen anbefalinger?

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En test av navigasjonsløsninger for iPhone og Android i Teknofil: http://www.teknofil.no/artikler/apps_til_bilnavigasjon/98578

Ndrive fikk gode karakterer, og er rimelig i pris.

 

Jeg er enig i at det er viktig med lokale kart, slik at man ikke er avhengig av [dyr] data-trafikk.

Google maps, som forøvrig er utmerket, blir derfor utelukket.

 

Det finnes gratis-applikasjoner også, men jeg har ikke klart å identifisere noen som både har bra funksjoner og gode kart.

 

Selv bruker jeg min Nokia telefon som har utmerket kartløsning (men liten skjerm)

 

--


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for link! Har jo endel mb inkludert i abo, men tror de ryker fort om man skal hele tiden laste ned kart.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår