Gå til innhold

Forskjell på A4 T og A4 TS

Ranger emnet


Arne_hjernedød

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Originally posted by EyeLid

glemte en ting, en TS (om det er B5 180hk eller 8E 190hk) har TO intercoolere istedenfor 1, derfor oppnår man mer ved chiptrim på disse enn på vanlige 1.8Tene

 

Men vet du ikke så ikke svar da please...... B5 TSQ har IKKE 2 intercoolere. Og du oppnår IKKE noe mer på B5 TSQ med chip VS standard T. Hvor i all vide verden tar du det fra ?

 

FAKTA:

 

TSQ er standard med full sportspakke ( understell, stabstag, seter, ratt og gearkule i skinn ). Samme pakken som hvilken som helst annen A4 med sportspakke altså, bare at her er det STANDARD.

 

16" alu sommer felger.

 

"Chippet" til 180Hk fra fabrikk, motoren heter AJL men er 100% identisk med AEB som er standard 150Hk i A4. Hjernen i TSQ er KUN brukt i TSQ.

 

Trykkplaten til clutchen er bedre ( holder mer NM ), men lamellen er den samme.

 

Fra `99 mod så ble "T"`n i 1.8TSQ rød ( emblemet bak ).

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

;)

 

 

 

Gringo:

ja da må jeg virkelig beklage om jeg har trodd feil om en Audi modell og dette tydligvis går så inn på deg. Tross alt, man må jo slå hardt ned på de som prøver å gi et korrekt svar her, slikt kan man jo ikke ha på dette forumet...sånn i forhold til ALT det andre pisset som postes her inne :rolleyes:

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke det Gringo mente, men det begynner å bli litt VEL mange som er litt kjapt ute med svar knappen for tilden og det er MYE "synsing" og "troing" for tiden.....! Derfor er det bedre om de som VET kanskje svarer, isteden for alle de som "har hørt at" eller "jeg tror"..... U see!? ;) Ikke noe personlig mot deg altså! Men tror bare folk begynner å bli lei denne tendensen!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ingenting galt i at folk kan få komme med subjektive svar. Folk kan ha hørt ting. Dem sier hva dem har hørt. Den som har postet posten må selv vurdere om dette er korrekt. Er jo akkurat som det normale liv. Spør du noen om noe kan du ikke være garantert på at det er korrekt. Synsing og troing er bare bra for forumet. Aktivitet og diskusjon har vi gått av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kverulere men.... :D

 

Originally posted by PoloBoy

det er MYE "synsing" og "troing" for tiden.....! Derfor er det bedre om de som VET kanskje svarer, isteden for alle de som "har hørt at" eller "jeg tror"..... U see!? ;)

 

Originally posted by PoloBoy

Sa ikke hva jeg mente personlig, bare hva jeg "trodde" Gringo mente med det inlegget..... ;)

 

:D

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår