Diffitz Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Hei Har en 1985 2r golf å en 1993 3r golf. 2rn har knakt drivaksling mens 3rn står uten papir. så jeg lurte på, går drivakslingene på 3rn over på 2rn ? har ikke hatt tia til å sjekket opp dette selv nå som jeg er i trheim å bilene står hjemme på levanger :P 3rn har 1900 Diesel motor å 2rn har 1600 bensin, men motorene har vell veldig likt oppsett bortsett fra motor festene? Siter Garasjen er pakket med: Volvo 242 Turbo, Volvo 244, Volvo 245 Turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Om du sjekker med f.eks. htp://meca.no så får man ikke opp samme delenummer. (du kan også finne del til én bil, og få opp liste over hvilke andre den passer til) Ellers er det to varianter både for Golf 2 og 3 med forskjellig diameter på indre feste (90 og 100mm). -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diffitz Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Ok ;-) Får se om jeg bare prøver å bytte ;-) det tar ikke så lang tid å ta av og sette på :P Tok 5 minutter å løsne forrige gang jeg hold på :-) Siter Garasjen er pakket med: Volvo 242 Turbo, Volvo 244, Volvo 245 Turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 passer ikke Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg