turbowrx Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Prøvde å installer en subwoofer m. forsterker og cd spiller idag. Gikk greit for seg fram til jeg skulle slå på og prøve etter at jeg hadde koblet opp alle ledningene (tror jeg). Det kom ikke lyd fra subben i det hele tatt:doh Kun det røde lyset (protection) bakpå forsterkern lyser. Noen som har en ide om hva det kan være? :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 (endret) jorde forsterkeren? og det går et signal fra spiller til fronthøyttaler, men sub'en står på rear? Endret Mai 30, 2011 av BaardI Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Må forsterkern være jorda? Mener at den ikke var jorda i Golfen den sto i før. Hva mener du med at den står på rear? synes det ser ut som den står på "front input". Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Strøm går i en krets, og hvis kretsen ikke fullføres, så går det ikke strøm. Ja, en forsterker må jordes, og det for å slutte kretsen og lede strøm. Hvis du ser på bildet der du har høyt. ledningene gående inn, så står de på den nederste rekken (som det står "rear" ved siden av). Signalkabelen din står på "Front input", det vil si at den sender signalet feil. Kan være dette bare er en bagatell, og at den vil sende videre signalet uansett. Men vil anbefale deg å prøve å jorde boksen (Det er viktig!!!) og så bytte over fra "Front input" til "Rear input" Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 (endret) Aha, nå skjønner jeg hva du mener.. Skal prøve begge deler :) Takk for tipset btw. :D Endret Mai 30, 2011 av turbowrx Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradriver Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 hehe, tippe d funka me jording? :P Siter du har ikkje kjørt bil før du har kjørt senator:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Jepp :D Funka som bare det, hehe Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg