Gå til innhold

Golf Mk1 1982 1.5L Prosjekt

Ranger emnet


Orhan Vejsa

Anbefalte innlegg

Har en Golf mk1 82 Model :)

Skal prøve og gjøre no "sykt" ut av den så :helpme: :P

 

Lurte på hva slaks motor jeg kan eventuelt putte i den :) og hva slaks intercooler og hva slaks girkasse jeg kan sette i den :) og om det er mye jobb når det gjelder og få den om til bakhjuls eller 4x4 :)

 

Har tenkt på RS Fangere og er ikke sikker på hvilken farge jeg skal ha enda :(

 

 

[ATTACH]22989[/ATTACH]

 

[ATTACH]22990[/ATTACH]

 

[ATTACH]22991[/ATTACH]

 

[ATTACH]22992[/ATTACH]

 

[ATTACH]22993[/ATTACH]

 

Hadde vært koselig om du kunne kommet opp med noen Tips :)

post-63659-13804853337573_thumb.jpg

post-63659-13804853337641_thumb.jpg

post-63659-13804853337682_thumb.jpg

post-63659-13804853337721_thumb.jpg

post-63659-13804853337761_thumb.jpg

Endret av Orhan Vejsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vr6 er det mulig å putte i, skjønt at det ikke er så alt for mye arbeid heller:)

skal du ta det helt ut ville jeg putta en r1 motor bake i bilen med baktrekk ;)

 

Vr6 Har jeg ikke serlig lyst på siden det er bare sterk og ikke særlig sprek :/ R1 motor hadde jeg gjerne gjort men hørt også at det er veldig mye jobb når det gjelder å få den til bakhjulstrekker, Lurer litt på om jeg skal ha 1.8T 16V med S2 insug, cosworth shortshift Gir og Intercooler, også tenkte jeg å kjøpe Datasprut har ikke kommet opp med så mye enda :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ikke det er din bil :P kjøpte den i oslo

 

Ser nå at det er min gamle førstebil, er jeg som har lappa førersetet! hehe :) Da har vel den nye eieren solgt den videre.. Har stått og støva ned i garasjen et par år. Hadde store planer, men måtte selge for å gi plass i garasjen til fadern desverre!

 

Jeg stemmer for old-school look med kromfelger, brutalt breie små felger osv osv! hehe ;)

 

Lykke til, skal følge med på prosjektet!

- '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt
- '92 BMW 318is. Solgt
- '06 VW Golf GT 1,4 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at det er min gamle førstebil, er jeg som har lappa førersetet! hehe :) Da har vel den nye eieren solgt den videre.. Har stått og støva ned i garasjen et par år. Hadde store planer, men måtte selge for å gi plass i garasjen til fadern desverre!

 

Jeg stemmer for old-school look med kromfelger, brutalt breie små felger osv osv! hehe ;)

 

Lykke til, skal følge med på prosjektet!

 

Stirlig!! :D da har jeg en "tilskuer" ^^ men jeg er så langt Veldig fornøyd med den... eneste rust på den er bare Venstre skjerm,, og de skal vi bytte :) Vurderer og hel lakkere den Matt Hvit med Matt Svart Panser! :D ellers så blir det den samme fargen :) også når Alt blir ferdig skal den ut på Nürburgering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stirlig!! :D da har jeg en "tilskuer" ^^ men jeg er så langt Veldig fornøyd med den... eneste rust på den er bare Venstre skjerm,, og de skal vi bytte :) Vurderer og hel lakkere den Matt Hvit med Matt Svart Panser! :D ellers så blir det den samme fargen :) også når Alt blir ferdig skal den ut på Nürburgering :D

 

Høres ut som du har store planer ihvertfall, håper du følger opp ;)

Såvidt jeg vet er det kun overflaterust, ingenting kritisk, så det er et godt utgangspunkt! Angrer bittert på at jeg solgte den asså! hehe

- '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt
- '92 BMW 318is. Solgt
- '06 VW Golf GT 1,4 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har store planer ihvertfall, håper du følger opp ;)

Såvidt jeg vet er det kun overflaterust, ingenting kritisk, så det er et godt utgangspunkt! Angrer bittert på at jeg solgte den asså! hehe

 

Det skjønner jeg svært godt :D men jeg skal følge det opp selv om jeg blir 50 skal jeg fortsatt ha bilen og bli ferdig! :D men det er ikke noe overflatsrust på den, venstre skjermen har rustet tvers gjennom :( men er ikke serlig mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår