Gå til innhold

Bytte av servoreim.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har som sagt gåt til anskaffelse av en Stratus 2.0 LE 1996. Jeg er ikke det man kan kalle bilkyndig, men har fått litt smaken på å fikse opp denne bilen, synes det er en kanon bil og har lyst å se den i perfekt stand. Begynbner i det små og lærer litt og litt. Det kommer sikkert til å tikke inn noen teite spørsmål her i fremtiden, i alle fall i deres ører, men dere får nesten bære over med meg og svare så godt dere kan...om dere vil...ehem :)

 

Det jeg lurer på nå er om noen har byttet servoreim på en slik bil? Når jeg gir maks sving på bilen hyler og skriker det i motoren et sted, akkurat som med viftereima når den er gåen. Er det vanskelig å bytte den tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallå :)

 

den kan også hylle av for lite servo veske faktisk ;) så ta en titt og skjekk det aller først.

 

Skal du bytte servo reimen ta også bytt ut den til dynamo samtidig, da den må faktisk av for å skifte til servon -jeg har skiftet øvre simring og da skiftet jeg begge disse 2 samtidig , men mener å huske at servo pumpa var litt kødden for å se hvilken skruer skulle løsnes, jeg tok noen bilder av de som skulle løsnes etterpå -skal prøve å laste bildene- det samme for å skifte reg.reimen. da for min del dette måtte av for å komme til simringen. En grei jobb og "enkel" egentlig. Fant forresten en "halv dårlig jobb" utført av fagfolk ved reg skifte ved 140k...

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår