eNgage Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Strøkent eksemplar. Selges i deler. Kom med bud på delene, ønsker å kvitte meg med motor først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Ikke at jeg har noe med det å gjøre, men hvorfor i allverden slakte et strøkent eksemplar av en urquattro? Selg den HEL til en som ser verdien i den (som er stor), er ikke akkurat så mange igjen av disse, ble ikke laget så mange heller. Du har nå fått deg en uvenn for livet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNgage Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 (endret) :( :( Driver å pusser opp en annen urquattro som jeg trenger noen deler, og interiør til. Og rattet er på feil side, tror/virker ikke som folk er interessert i å betale stort da. Ganske sikker på at jeg får mere penger for den om jeg selger den i deler. Men selvfølgelig, får jeg et greit bud på den hel, så selger jeg den nok hel. En annen litt kul finesse er at selveste Hannu Mikkola har kjørt bilen :) Endret Mai 21, 2011 av eNgage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg