hansa tha beer Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 (endret) Da tenkte jeg å slenge ut en post om langtidprosjeket mitt med andre ord et rullende prosjekt :P Starta med at jeg kjøpe bilen fra Askim da så den slik ut. litt dårlige bilder fra den tid. S� etter en stund ivisterte jeg i et H&R 40/40 senke sett. Det hjalp seg betraklig! Det gikk en liten stund så økte inntenkten min så da blei det innkjøpe av felger. 255.30.18 bak 235.35.18 foran Med denne senken likte ikke fremskjermene mine disse dekkene så da blei det innkïøp av AMG skjermbredder sett på bertel O. steen i Stavanger. Disse er ikke så veldig synlige for det blotte øye. I tiden med at jeg kjøpe felgene så ble det innkjøp av nye lykter rundt om hele bilen. Så kom hukket i regningen. Jeg gikk til innkjøp av Wald V2 fra den tiden dekkportalen.no nå autoroyal.no og fikk lakkert det med litt mere lilla i lakken en orginal.Slik at jeg fikk en 2 delt lakk synes best i solen. Testing av settet. Her var det passformen perfekt! Hjem fra lakkering ligger foran bilen S� ble det montering av settet. 17mai 2009! S� fikk jeg montert en Remus Eksos potte Denne potten ble flytte 4cm lengre ut en hva den stor p� bilde n�. litt photoshoot bilder Så blei det enda et hukk i regniga. Jeg gikk til innkjøp av en 4,2L m119 fra en w140 som jeg hentet Så da var det bare å begynne å demonteringen. ut med strikk motoren inn med V8 4,2! Nye fester til 350 girkassen min ble lagd Aksling passet faktisk rett p�.. Ikke sp�r meg hvordan så ble det innkjøpt skinn inntreør til bilen som trengtes en ordenlig rens. Så kom det facelift front på den også Og etter som orginale ledningsnettet var blitt klippet overalt fant jeg ut av jeg gikk til innkjøp av electromotiv gt datasprut. Da kan jeg få ut litt mere HK og har det mere fleksibelt med tanke på kompressor. det er her vi er i nå for tiden nermer seg veldig oppstart av motor. da gjenstår det eksos bygging og litt finish på alt i motorromet. Gleder meg veldig til å høre den bromle! kom gjerne med komentarer! Mvh Hans-Petter Endret Mai 22, 2011 av volvopowah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Utrolig sprek bil dette! Ble bra med skinn og facelift ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 fYYY faan ble dritfeeeet jo!!!! nydelig karosseri!! styling perfekt!! og nyyydelig farge med dritdigg motor!!! alt akkurat som jeg skulle ha gjort det selv!! ;-) thumbs up!!!! :-D Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 er ikke noe benz mann men denne falt 100% i smak syns jeg..så utrolig gjenomført og pen bil Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Det var jo kjempe hyggelige tilbakemelinger! tusen takk! har lagt sjelen min i denne bilen så det var jo kjempe gøy å høre! jeg skal fortsette å legge utoppdateringer så for det skjer noe! mvh Hans-Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 En stykk nydelig mercedes! Det er hvertfall sikkert! :D stå på videre, og ikke en gang tenkt tanken på å kvitte deg med den ;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 wow! fin styling ass :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 denne er jo bare drit fin! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Rått! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 takk gutter! skal få lagt inn noen flere bilder her! bilder liker vi alle!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VENTOFAN Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 den var råååå, perfekt gjennomført :D Siter VW GOLF CL--- Vw Golf PINK FLOYD *solgt*----Vw Golf Cl** VRAK** Audi A4 B5 1997*solgt* TOYOTA corolla 1,4 vvt-i**SOLGT** Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Heftig!! Når jeg så de første bildene av bilen, syntes jeg det var en kjeeedelig bil! Men, når de bildene av bilen med styling kom, så ble den mye bedre! :) Perfekt bil synes jeg :) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Denne ble utrolig stilig ja, og med ny motor blir det vel litt krefter og :D Stå på! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Veldig gøy å høre! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Legg ut video av oppstart å rev da! :D med en sånn walk-around rundt hele bilen når den først er startet ! :) Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg