SySt0m Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Hei, er det noen som er så vennlige og vil modde Uno'en min litt? Skifte felger, sette på fanger + evt sideskørt (trengs ikke), senke den (MASSE :D), Skjermbreddere og skifte farge(Hvit med en et par lilla striper) felgene fra mercedes'n :) Blir veldig glad om noen gjør dette for meg, har ikke sjangs selv:lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marthinio Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 har du bedre bilder evt. bilde av fanger? Siter '00 Saab 9-3 2.0t '95 Chrysler Stratus 2.0 LE (X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SySt0m Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 har du bedre bilder evt. bilde av fanger? Har desverre ikke flere bilder av bilen, fordi den er i 1000 deler:) har et bilde av den fangeren jeg har bestilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Ganske lav oppløsning og kvalitet over bildet generelt, så jeg endte opp med en full retusj. Hurtigversjon sådan. Skal bildet bli perfekt må det gjøres vesentlig mer arbeid enn dette. Ble uansett en god pekepinne på hvordan det kan komme til å se ut. Enjoy! Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SySt0m Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Tusen takk! holder for min del, var bare for å se hvordan den ville blitt.. blei bra! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg