Stihan Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Hei, jeg har en Golf 3 1.8 GL, også skal jeg sette høytallere til fram dørene så lurer jeg på hvordan jeg skal få kabelen til døra for i dørkarmen der er det jo en sånn stor hvit "kontakt" ting som går inn i døra. og jeg så ingen murligheter til og trekke kablen igjenom der? også lurer jeg også på om noen vet om noen greie cd-spillere som har grønt lyst og USB for sånn CA. 1000kr Kan ikke så mye om dette, men takk for svar :) MVH. Stihan Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 (endret) må nokk bedrive litt hærværk i den kontakten din.prøv å se hvor di gamle høyttaler ledningene går imellom.cd spiller finner du her http://www.pixmania.com/no/no/7692428/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-deh-2320.html#pix-review mvh kim Endret Mai 17, 2011 av kimafro Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder92 Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Kan ikke så mye om dette, men takk for svar :) MVH. Stihan Du burde kunne litt om det vis du skal sette inn nye høytalere, det er ikke bare å skru ut de gamle og skru inn nye, du burde helst ha noen ringer, så du "forhøyer" høytalerene litt. Monteringen er like viktig som komponentene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 hvorfor må han det hvis høytaler(ene)passer i dybda? går mere på om dørene er dempet eller "tette" mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder92 Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 hvorfor må han det hvis høytaler(ene)passer i dybda? går mere på om dørene er dempet eller "tette" mvh kim Får å få dem vekk fra "blekket" slik at du ikke hører det vis du ikke har montert det godt nok. (elendig på å forklare ting) Pleier å være lurt med noe treringer rundt mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Det er som oftest lurt å få et skikkelig solid feste til høyttalerene ja, men så kommer det litt ann på hva han ønsker å få ut av dette, og om han skal ha forsterker til fronthøyttalerene osv. Skikkelige høyttalere med bra effekt inn flytter bra på seg, og da bør de sitte godt fast også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 må nokk bedrive litt hærværk i den kontakten din.prøv å se hvor di gamle høyttaler ledningene går imellom Jeg har ingen gammle høyttaler ledninger som går til døra, uvanlig? også har jeg en bror som tirligere har kobla en del anlegg i sin gamle bil så han har forhåpentligvis noen triks på lager :P men blir veldig usiker av dette høyttaler ledning greiene til døra på grunn av at jeg har lest at det skal være en ledning i døra med sånn litt tupp man kan koble på den "kontakten" ellerno sånt husker ikke helt hva det sto nå men.. Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Hvordan pleier folk og få den kablen inn i døra? vanlig og måtte herpa den kontakten eller har de fleste biler Orginal ledningen der? MVH. Stihan Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/233644-hoydejustering-frontlys-pa-vw-golf-3-svt.html Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Tror ikke det er så vanlig med full kabling til dør-høyttalere originalt. Et par tråder som viser hvordan folk har fiksa det med bormaskin: http://www.talkaudio.co.uk/ipb/index.php/topic/290668-mk3-golf-build-thread/ http://www.talkaudio.co.uk/ipb/index.php/topic/303831-spl-golf-mk3-project/page__view__findpost__p__3849566 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Ok, takk for hjelpen da får jeg prøve på det i morgen og se hvordan det går.. :p Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 litt forskjellig om det er kabla til dører igrunn ;) trur kontakten lever ett farlig liv hehe Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Da har jeg lakt opp kabel til Venstre døra, i morgen blir det høyere dør og bestiling av ny spiller fordi det siter i orginal spiller:) Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stihan Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Da Har jeg fått gjort det slenger med noen bilder. alt fint så langt så da får jeg håpe at det funker når jeg får den nye spillern min, Bestilte den i dag :) Noen som har noen høyttalere og ambefale til og ha i døra på en golf uten forsterker?? Diskantene mine har ikke skrud dem fast enda da.. Siter - WV Golf 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 her har du hvertfall høytalergrill til dørene: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_423_677_708/products_id/2790 Og om du skal ha høytaler som passer i orginal festene så er det hvertfall 6,5" (16cm) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg