oau1974 Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 ER ikke særlig bilkyndig,så derfor spør jeg om noen har noen gode tips. Da Jeg skulle kjøre min transporter i dag (transporter t5) Greide jeg ikke å få bilen fremover.Da jeg satt den i gir å slapp klutchen kom det bare masse ulyder og bilen beveget seg ikke fremover.Girspaken kan jeg bevege i alle gir,men hvær gang jeg slipper klutcen kommer det bare masse raslelyder. Er girkassen ødelakt??? Noen som har peiling???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Er kjent det på T5 med girkassehavari på manuell kasse, husker vi hadde inne en på jobben, tok av et deksel på girkassa og det var spon som 1-kroninger der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Hei Kan det være en drivaksel som har røket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Drivaksel høyre side foran. Er 2delt aksel på den siden som pleier å gå smørningstørr, så tilslutt bare spinner den på splines'en. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg