Pitbull-Terje Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Kjerringa skal ha seg en ny(nyere) bil, og har sett på golf,har aldri hatt Golf før, så tar gjerne mot tips. Det er en Golf 1.6 highline stv 2000 mod. gått ca 130000, fulgt alle servicer,damekjørt(hvilke det er noen fordel)... Er dette holdbare og trofaste biler? Er det dyre delepriser på disse? Går det an å få skrudd litt selv? Noe spes jeg skal se etter på disse bilene? 1.6 ltr...treg bil?, eller orker det litt? Setter veldig pris på litt info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 er vel ikke noe raserbil akkurat.dårlige gearkasser på 1.6..gå for diesel visst du skal ha golf 4 :P mitt tips iverfall Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 (endret) Volkswagen generelt er ikke så billig. Finnes mange andre biler som det er billigere deler til, mindre som går istykker og lettere å reparere. Skulle finne bil til dama og de tipsene som går igjen på bil som koster lite, bruker lite og koster lite å vedlikeholde var Nissan Micra og Ford Ka. Men siden hun ikke ville ha noen av dem fikk hu golfen min. Jeg ville ikke tatt 1.6l'ern, ingen som vil ha den når du skal selge den igjen. Pluss at den er kjedelig. Ville gått for tdi, da har du litt mer kraft, pluss at det er bare å remappe hvis du vil ha mer :D Rust på bakluke er standard fra fabrikk virker det som. Bare se etter mye slitasje på dørhåndtak, sete, ratt og girkule. Hjalp en kamerat med å finne en golf4 og nesten alle var MYE mer slitt en det km stand skulle tilsi. Endret Mai 14, 2011 av daho Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitbull-Terje Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 ok. Takk for info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitbull-Terje Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Ok. Takk for nyttig info. Da blir det ikke den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 har en tdi 3 dørs til salgs.... skal ikke ruste mye disse bilene..er galvanisert karosseri på min ivertfall..er kun der skadene er helt inn til metallet det ruster Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg