Paskrede Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Heisann; trudde at eg hadde plass til 6,5" i dørene. Men då eg tok av trekket og sidepanela, vart eg veldig usikker. Så håpa derfor at det er noken som veit kva som passar her. Og btw. kan eg ha en diskanthøgtalar på den plassen der dasj-høgtalaren står no? [ATTACH]22764[/ATTACH] Djupna frå kanten inn til glasruta [ATTACH]22765[/ATTACH] Diameter der eg skal ha inn høgtalar [ATTACH]22766[/ATTACH] Kan eg plasere diskanthøgtalar her?, korleis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 viss de ikke passer inn så kan du lage til noe for å bygge de litt ut sånn at de funker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Emm, ikkje sikker på om eg forstod den der du. Er orginale "hullete" sider i dørpanelet der høgtalarane skal sitte. Vil ikkje dette ta borti panelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Ha teksten over bildet. Er mykje lettare å få sammenhengen mellom bilder og tekst da. Det ser ut som 5,25" høgtaler skal passe. Har du ikkje original høgtaler slik at du kan sjekke? Til hullet der du skal ha diskanthøgtaler, er det berre å bruke ei tynn treplate. Denne festes i bilen og diskanthøgtaleren festes i denne Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Okay, ska gjere det neste gong ;-) Nei, det er ikkje orginalhøgtalar. Der var berre tillaga hol frå fabrikken si side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg