Gå til innhold

Omega b 2.0 starter ikke

Ranger emnet


Grimmi

Anbefalte innlegg

Skulle starte i går da måtte jeg av og på med tenninga mange ganger. Så kom den og jeg fikk kjørt. Parkerte hjemme også etter det vil den ikke starte. Ikke har den strøm til bensin pumpa. Pumpa går vis jeg tvang kjører. Kan det være rele?

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med å sjekke bensinpumpereleet du. Kan være brent opp. Releet er det som sitter helt bakerst til venstre under den svarte boksen ved siden av batteriet.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg sjekka var det. Ikke starter den med startgass heller så.

 

Fikk opp feilkode på startsperre. Så er ett eller annet med den. Kom til å tenke på at nøkkelen datt fra hverandre her om dagen. Så får sjekke opp litt. Kan være ringen rundt tenninga. Opel og startsperrer.. Huff..

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om nøkkelen datt fra hverandre så kan det hende at chippen datt ut, den sitter på baksiden av delen hvor nøkkelen sitter. Blinker motorlampa når du prøver å starte den?

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår