amazon1967 Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Den viften som sitter på radiator som er eletrisk når jeg setter på ac skal den gå med en gang da? eller kommer den på når det trengs? Synes ikke det kjøler godt nok Passat 3b 2000 mod klima anlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Da her jeg funnet ut hvis jeg setter på strøm så går vifta men da er det stor spørsmålet om den skal gå bare når det er varmt nok vann eller hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Hmmmm er det ikke noen som vet dette,har sitti og søkt google opp og ned men finner ikke noe svar på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Hei På min går vifta hele tiden når ac er på. Så det tror jeg er normalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Endelig takker for svar for jeg ser min går ikke men den går når jag satte strøm rett på hva er det som styrer denne viften om noen vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Hvis vifta ikke går, kan det være fordi ac-anlegget ikke går. Hører du at det kommer et klikk fra kompressoren når du slår av ECON/slår på ac? Hører du ikke det, så starter ikke ac-kompressoren. Mest sannsynlig fordi det er tomt for kjølemedie(gass). Helt normalt på en så gammel bil, og lar seg fikse for en tusenlapp eller to hvis det ikke er noen lekkasjer noe sted. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Hei du... Kompressoren starter det klikker og turtallet synker litt det blir kaldt inni bilen men ikke så jeg fryser for og si det sånn,har sjekket på andre biler der er det kaldere,jeg tror jeg leste et sted at vifta til ac går for og enten forstve gassen som er i eller gjøre den om til veske,men den går ikke på min bare når jeg dro kontakten vet servoveska og satte på 12 v der. Tok også og trykte på ventilen der du fyller opp med gass,der var det bra trykk så jeg tror det er veske men det er kanskje ikke nok der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Hei du... Kompressoren starter det klikker og turtallet synker litt det blir kaldt inni bilen men ikke så jeg fryser for og si det sånn,har sjekket på andre biler der er det kaldere,jeg tror jeg leste et sted at vifta til ac går for og enten forstøve gassen som er i eller gjøre den om til veske,men den går ikke på min bare når jeg dro kontakten vet servoveska og satte på 12 v der. Tok også og trykte på ventilen der du fyller opp med gass,der var det bra trykk så jeg tror det er veske men det er kanskje ikke nok der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Ville tatt en service på klimaanlegget da, og byttet pollenfilteret i tillegg for å være sikker. Men snodig at vifta ikke går. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Går kun med direkte strøm,hva er det som styrer denne kondensatorvifta? Pluss som jeg leste her på forumet som en sa det tynne skal være varmt i forhold til det tykke så blir det tynne røret (retur)varmt og det tykke blir iskaldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Har du sjekka alle sikringer? Vifta skal bare være styrt av et rele som slår inn når ac er på, og det er nok gass. Siden røra blir kalde, har du jo nok gass, så da må det være noe annet galt. Ville gått over alle releer og sikringer en ekstra gang ihvertfall. På alle biler jeg har vært borti går kondenservifta hele tida når ac er på... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Du vet ikke tilfildivis hva nr det er på relee som styrer ac vifta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 hvilket relee styrer vifta til klima? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg