Gå til innhold

Lys rundt bryterne til varmeannlegget

Ranger emnet


ktone

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få lyset rundt bryterne til varmeannleget til å bli sterkere. Lyset er sterkt nok på den midterste bryteren, men bryteren på høyre og venstre lyser svakere.

 

Også er det en ting til... Den tappen inni bryterkonsollen, som gjør at lyset på bryterne blir grønt, den er jeg på jakt etter i blå. Noen som vet hvor jeg får tak i den i blå?

 

Skal se om jeg får slengt opp noen bilder her.

 

-Oleee, du har vel ingen bilder av dette du, så slipper jeg å ta nye bilder.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 007

Pærene er vel hvite.. Bare grønt papir foran..

 

Nei er ikke grønt papir. Åpnet i går, og det var en grønn plastikk "rammme" som var klipset fast rundt, som igjen førte lyset videre ut rundt bryterne.

 

Det jeg lurer på er om det er mulig å få tak i den plastikk "ramma" som er klippset på i blå.

 

Kan ta bilde av den i dag og legge ut litt senere.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en gammel ELFA-katalog her. Ser ut som om de har noen der som du bare kan klipse over. Men det kommer litt ann på størrelsen på pæra, eller dioden. Spørs hva som sitter der.

Biltema/Claes Olson eller no har sikkert noe av dette.

 

Edit: Hvordan fikk du forresten av det front panelet? Har ikke prøvd å demontere det selv i frykt for å ødelegge noe.

 

Edit II: http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=...&n=517769297#xy

 

Så linken på en annen tråd. Kan dette være noe da?

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xses

Sitter med en gammel ELFA-katalog her. Ser ut som om de har noen der som du bare kan klipse over. Men det kommer litt ann på størrelsen på pæra, eller dioden. Spørs hva som sitter der.

Biltema/Claes Olson eller no har sikkert noe av dette.

 

Edit: Hvordan fikk du forresten av det front panelet? Har ikke prøvd å demontere det selv i frykt for å ødelegge noe.

 

Edit II: http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=...&n=517769297#xy

 

Så linken på en annen tråd. Kan dette være noe da?

 

Dette er måten å gå fram for å få løsnet front panelet.

 

Håper det hjelper deg litt

 

request01.jpg

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Pærene passer, er vanlige glass sokkel pærer! Prøvde blå pærer, men uten et blått fargefilter ble lyset i bryterne hvitt!

Har vurdert å bruke blå pærelakk på det grønne fargefiltret, kanskje det kan hjelpe!

 

Synd, men det er faktisk ikke no farge filter på bryterne, det er sånn plastikk som er grønn.. Det er bare i speedon det er papir.

 

Og de pærene er jo sånne bitte små pærer, har dem det på mobilsentrum? Syns de ser store ut..

 

Jeg har blå pærer i speedon, tok bort filten og da ble det jo blått.. Hvorfor skal du ha blå papir når du har blå pærer?

 

Uannsett, best å få tak i papir som er blått. Ikke tusj en grønn til blå.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår