steffen toresen Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 (endret) Heisann, noen som kan gjøre golfen min matt svart og felgene kvite? takker for svar :) Endret Mai 5, 2011 av steffen toresen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Jeg kan ikke Photoshop, men kan se for meg at det er litt vanskelig å få det bra når døra og skjermen er kvesta. Du får ikke til å ta et bilde av andre siden? Som sagt, jeg kan ikke dette, men det er mulig flere hiver seg på om de får et "renere" bilde til disposisjon;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Skal gå bra det, men har du ikke et bilde i bedre kvalitet? Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen toresen Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 har desverre ikkje noe bedre bilde nå, men ska prøve å fa lagt ut i løpet av fredag - lørdag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Retusj av bilen. Kan sikkert komme til å se noelunde slik ut i matt sort. Hadde bare mus tilgjengelig, så retusj med tegnebrett vil nok bli betraktlig bedre, men gratisarbeid, så får dette holde. Håper det svarer til forventningene. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen toresen Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Retusj av bilen. Kan sikkert komme til å se noelunde slik ut i matt sort. Hadde bare mus tilgjengelig, så retusj med tegnebrett vil nok bli betraktlig bedre, men gratisarbeid, så får dette holde. Håper det svarer til forventningene. jaja, helt kanon det der! :) trur jeg må gå for matt svart jeg.. takk for hjelpa! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Ja, for å ha håndtegnet hele karosseriet med mus, er jeg ganske fornøyd med resultatet. Er selvsagt langt fra ferdig chop, men får godt frem hvordan bilen blir i matt sort. Så bra du likte det. Synes det ble tøft jeg. Selv, om jeg ikke er så stor mattlakk fan. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen toresen Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Ja, for å ha håndtegnet hele karosseriet med mus, er jeg ganske fornøyd med resultatet. Er selvsagt langt fra ferdig chop, men får godt frem hvordan bilen blir i matt sort. Så bra du likte det. Synes det ble tøft jeg. Selv, om jeg ikke er så stor mattlakk fan. hehe, syns ikke det er det fineste jeg heller, men billig og enkelt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Ja, det blir vel fort litt rimeligere når man ikke trenger de 3 lagene med klarlakk på toppen. Og så er det vel gjerne også mer vedlikeholdsfritt. Er jo ikke snakk om å bone bilen og slikt. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg