bjorneoen Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Hei! Kjøpte meg nylig DEPO Projector Headlights 95-99 Neon fra modernperformance http://www.modernperformance.com/depo-projector-headlights-9599-neon-p-1491.html Og så lurer jeg på om det går ann eller hvordan man åpner plastikk dekselet i front slik at man kommer til fra framsiden? Skal montere angel eyes og trenger å komme inn bak plast dekselet, er dette mulig? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabeMagnetWagon Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Hei hei..! Mener og huske at det er noen "Slags Klips" rundt lykta som må presses inn for at Glasset skal slippe! Men Prøv og undersøk litt først! Prøvd og Google? Helt sikkert en elr annen som har gjort dette i USA! :) Lykke til! Siter - VW Touran 08 - Mazda Rx8 Highpower - Audi A4 TQ 2000mod (Solgt) - Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt) - Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Ja det ser ut som det skal gå ann og det er noen klips rundt, men finner ingen som vet eller har gjort det :/ kan ta noen bilder hjemme så dere kan se :) Spurte depo men de sa ikke om det gikk eller ikke men de sa bare at jeg ikke burde prøve på det fordi da kunne det bli lekkasjer... men hadde vært så jævlig tøft med angel eyes ringer inni :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg