d2001 Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Patetisk tråd-tittel =p SOMMEREN NÆRMER SEG :D :D :D Og det betyr alu-felger og senking, selvsagt ;) Jeg og en kompis har en Citroen C2 (1,4l) som vi skal kjøpe felger til innen mars/april. Vi har bestemt oss for å ha kvalitet, og OZ' felger passer utmerket =) Vi har sett på felgene RECORD fra OZ, og lurer på følgende: Vil disse felgene i 16" passe på bilen vår? 1,6l. versjonens er originale 16" med 6" bredde, og da tenkte vi at RECORD' sine 16" med 7" bør gå! Eller...? Har lagt merke til en annen dumt ting: C2'en har 4 bolt, og OZ 5-bolt.. Går det ann å gjøre noe som helst med dette? Hvis ikke, hvilken felger anbefaler du? Takk Maks. pris: 12.000 kr. inkl dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by d2001 Patetisk tråd-tittel =p SOMMEREN NÆRMER SEG :D :D :D Og det betyr alu-felger og senking, selvsagt ;) Jeg og en kompis har en Citroen C2 (1,4l) som vi skal kjøpe felger til innen mars/april. Vi har bestemt oss for å ha kvalitet, og OZ' felger passer utmerket =) Vi har sett på felgene RECORD fra OZ, og lurer på følgende: Vil disse felgene i 16" passe på bilen vår? 1,6l. versjonens er originale 16" med 6" bredde, og da tenkte vi at RECORD' sine 16" med 7" bør gå! Eller...? Har lagt merke til en annen dumt ting: C2'en har 4 bolt, og OZ 5-bolt.. Går det ann å gjøre noe som helst med dette? Hvis ikke, hvilken felger anbefaler du? Takk Maks. pris: 12.000 kr. inkl dekk OZ er 5-bolt......??? Dem lager felger med 4-bolt også vet du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 OZ superturismo corsa eller Oz Superleggera er feeeetE! må ikke glemme OZ Chrono Evolution heller ! poorno http://www.ozracing.com Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Det går ganske så sikekrt helt problemfritt, bare pass på at de nye felgenes innpress er noenlunde i nærheten av det dere har på de originale felgene deres. Dette er spesielt viktig på fremhjulsdrevne biler. Lønner seg å ikke endre innpresset med mer enn inntil -5mm i forhold til originalt på denne bilen, selv om endring inntil +/-7.5mm per side er lovlig uten godkjenning hos Biltilsynet. Oz lager de aller fleste av sine felger i 4-bolt også, men utvalget kan da minke på noen av dimensjonene. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 må ha 17" vet du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by boramannen må ha 17" vet du;) Niiiice! Hvor fant du bildet fra?? Så ikke så overdimensjonert med 17 tommerne som jeg først trodde at det ville! Så dette var flotte saker =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by boramannen må ha 17" vet du;) ett senkesett hadde muligens vært på sin plass;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by d2001 Niiiice! Hvor fant du bildet fra?? Så ikke så overdimensjonert med 17 tommerne som jeg først trodde at det ville! Så dette var flotte saker =) Fant de på hi-speed. Dansk Peugeot side, men det er noen Citroen eiere der også. Kun dene ene C2'en. Mest Saxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 hvis du bare får de oz`ene som 5-bolta så får jeg tak i noen overganger fra 4-bolt til 5-bolt, men da må innpresset være noe lavere enn orginalt, hvis ikke stikker de alt for langt ut og da må du kanskje valse noe som også jeg gjør. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg