Rune Thorvaldsen Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Har skiftet luftfilter og olje/ oljefilter men klarer ikke å finne kupéfilteret. Noen som vet hvor det sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 sjekk bak hanskerom :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Thorvaldsen Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Fant ikke noe bak hanskerommet. Må sikkert demontere en del hvis det sitter der. Så også rundt torpedoveggen og fant ikke noe der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 mener du må skru ut hanskerommet? :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Thorvaldsen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Når jeg åpner hanskerommet så finner jeg ingenting i bakkant av hanskerommet. Eneste jeg fant var tre torx skruer i overkant av hanskerommet men disse gjorde jeg ikke noe med. Må bort til Møller en dag for jeg ringte og spurte om pris på bytte av reg.reim og da fikk jeg beskjed om at det var kjede men så såvidt jeg ser og finner så er det reim så da skal jeg spørre hvor filteret er gjemt og komme tilbake med plassering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Har du sett under dekselet ved vindusviskerne, på passasjersiden? Altså på utsida av bilen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Har skiftet luftfilter og olje/ oljefilter men klarer ikke å finne kupéfilteret. Noen som vet hvor det sitter? under hanskerommet til venstre er der en plate som er låst med to glideplater. trykk platene mot midten og ta ut. inni der er en "kasett" som filteret ligger i. pass på å sett den inn igjen i sporet sitt. der er en tapp på siden mot midtkonsollen som må på plass. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg