Gå til innhold

Hvilken av disse er best som første bil?

Ranger emnet


Speedjunkie

Anbefalte innlegg

Vennligst spesifiser krav du har til bilen. Antal dører, sedan, hatchback, stasjonsvogn, motor, fram-, bak-, eller firhjulstrekk, motor-type, forsikring, pris, bruksområde?

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp billig førstebil!

 

Jeg kan nesten garantere at du kommer til å kræsje å dulte litt med den. Litt surt å kræsje å dulte en 200 sx eller 05 avensis... Er på 3. bilen nå, klarer enda å kjøre utfor om vinteren, rygge i garasjen (!), og bli påkjørt, ikke minst. Er jo en bil som begynner å bli ganske gammel, men den skal da se bra ut likevel. Har derfor gått mange lapper til reparasjon av skader, selv om jeg gjør det selv.

Kall meg en dårlig fører, stemmer vel forsåvidt, men til mitt forsvar er jeg enda bare 18 år da:roll:

- 2005 Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avensisen må jo være den beste å anbefale med tanke på vedlikehold og sikkerhet samtidig som det også er den kjedeligste bilen i verden. Deletilgangen på Civicer gjør jo at den vil være billig å vedlikeholde når noe skulle gå galt.

Anbefaler ikke 240sx da dette er den amerikanske utgaven uten turbo. Er vel noe begrenset deletilgang til disse. En 200sx S13 kan jo være et greit sted å begynne, dersom man har råd til å forsikre den.

Sierra, 240 og 190e er vel noe alle kan skur på, så det kan jo også være et godt alternativ til førstegangsbil :P

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror valget står mellom Civic eller Sierra egentlig. Har hørt at sierra er enkel å begynne å skru på ja, men liker egentlig Civic bedre.

Kan vel være en del rust på Civicer men har ikke tenkt å bade bilen i veisalt heller akkurat, så hvis det ikke er for ille fra før av så skal det gå bra. Hvordan er det med forsikring på Civic Coupe? Vil ikke ha for stor forsikring til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår