Gå til innhold

Bilde i signaturen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette er jeg sterk motstander av faktisk. Når jeg sitter og leser utenlanske forum etc med sånne bilder i signaturen synes jeg det blir rotete og masse tull i tråden som ikke har noe der og gjøre. Rett og slett iriterende og lese seg nedover.

 

Kan ikke fatte at det blir irriterende vis vi har et lite bilde hver i signaturen.

 

Blir ikke noe større eller flere bilder enn eksempelet mitt over. Et bilde pr bruker.

 

Er enig at det er slitsomt og lese mange utenlandske forum, men det er fordi de som regel ikke har noen begrensninger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Støtter MDS til en viss grad, må nesten være en mulighet for de som ikke vil se disse bildene, at de kan hake av dette i sine innstillinger. Synes det er ganske vanskelig å lese på forum med store bilder etter hvert innlegg, så det må være begrenset, men det har vi vel alle kommet fram til:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La folket stemme! :)

 

Helt enig. :)

 

Jeg er i hvertfall for.

 

Tør nesten å garantere at det ikke kommer til å bli rot å lese poster på grunn av en bildestripe i hver signatur. Jeg elsker bilder, å blar gjerne gjennom poster der brukere har felger, dekk osv. i signaturen sin i form av et bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår