Gå til innhold

Bilde i signaturen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet at bilde i signaturen ikke er godkjent men er det mulig vi kan endre på dette?

 

Det tar ikke så stor plass vis begrensningen er et bilde pr.bruker med feks følgende mål 400px × 77px.

 

Vi snakker bilder i form av striper som vist lengre ned i posten.

Endret av _MDS_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Si du skal lese en lang tråd, har ei dårlig nettlinje og det er 40 innlegg som alle har ett unødvendig bilde i bunnen.

 

Signaturen bør gjenspeile personen som har den, ikke vise bilder, signerer du med bilde i banken?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at du vil ha det? Er nysgjerrig og ønsker argumenter.

 

Personlig synes jeg signaturer skal være små, og at bilde er unødvendig.

 

Jeg synes det ser bra ut. Det gir deg et inntrykk i hva personen er opptatt av.

 

einar du skal ha passe rævkjørt linje vis du ikke klarer og loade en liten stripe av et bilde i signaturen selvom det er 40 av dem. Nei jeg signerer ikke med bilde i banken. Men nå er vi vell ikke i banken heller er vi det?

 

Slik hadde det sett ut med de måla som er oppgitt i første post.

image.php?u=13247&type=sigpic&dateline=1293475587

 

Fungerer helt fint på andre forum. Men vis dere er så sterkt i mot det så kan det være det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_MDS_, du skal ha for et bra eksempel/bilde.;)

Desverre innehar ikke alle samme nivå av estetisk sans, hvilket potensielt er distraherende, og etter mer enn ett innlegg også slitsomt.

 

En løsning hadde vært om brukere selv måtte slå på at bilde i signaturer skal synes for dem, at det ikke var standard eller noe man måtte krysse bort for å slippe se. Da fortsetter alle å ha en "clean look" uten ekstra jalla, (som de fleste på store forum foretrekker,) om de da ikke velger å ville se det. Tror dog det ikke er en mulighet i softwaren, dessuten blir det sikkert ikke mindre å gjøre for de av oss som redigerer signaturer per i dag, og vi ville jo bli tvunget til å måtte skru det på for å følge med. :D

 

Kan ha tanken det i bakhodet. Bra med innspill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo bare en tanke ;)

 

Etter min mening hadde det ikke sett veldig jalla ut vis alle stripene hadde sett ut som eksempelet mitt over. Muligens i form av andre biler/redigerte bilder. Men dere tar poenget.

 

Jeg forstår problemet. Det er jo alltid noen som ikke klarer og følge reglene som sikkert hadde putta inn et stort bilde i signaturen sin. Noe jeg er enig i at ikke hadde sett bra ut. Men det hadde sett bra ut vis alle kunne hatt et bilde i form av en stripe som vist over :)

Endret av _MDS_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette også er en god ide og støtter MDS. Ålreit i andre forum der man kan vise mer informasjon om bilen, e.l. Legg restriksjoner på str slik som i avatar og man unngår forhåpentligvis de som vil misbruke dette.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uenig i at eksemplene til _MDS_ er fine, men redd det kan bli litt for mye av det gode.

Hvis dere f.eks ser på http://www.luxury4play.com/ så har dem masse bilder i signaturen. En del støyende.

 

Jeg tror ikke det kommer til å bli for mye av det gode vis vi har begrensninger på det.

 

For eksempel

- Kun et bilde pr. bruker

- Må ha følgende mål 400px × 77px

 

Det hadde sett bra ut, men samtidig ryddig ut. For jeg er også opptatt av at det ikke skall se ut som luxury4play.com :)

Endret av _MDS_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg sterk motstander av faktisk. Når jeg sitter og leser utenlanske forum etc med sånne bilder i signaturen synes jeg det blir rotete og masse tull i tråden som ikke har noe der og gjøre. Rett og slett iriterende og lese seg nedover.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong-Erik J oppsummerer egentlig problemet; nemlig at det vil fruste en del brukere fordi det virker (for en god del av oss) som støy og irritasjon. Signaturreglene er såpass rigide (i manges øyne) per i dag, nettopp for å ha et så "rent utseende" som mulig. De bør ha et visst enhetlig utseende og ikke ta fokus bort fra postingene. Dette er spesielt viktig på store (og for mange uoversiktelige) forum.

 

Om en vil vise noe mer av hva en er opptatt av (ref _MDS_), så foreslår jeg at man lager en tråd eller linker til noe i signaturen. Hørtes jeg ut som en kjip barnehagetante nå, så var det for harmonien. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår