ThereseBerg Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Hei! Jeg har en Mazda 6 2003 stasjonsvogn som ikke vil starte!! :( Jeg skal på påskeferie i morgen, og er litt desperat... Noen som vet om noen som kan se på bilen min, og kanskje fikse den? :p Noe verksted som kan hjelpe meg innen i morgen? :) Optimistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Diesel, bensin? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThereseBerg Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Bensin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Sansynligvis så er det ingen gnist. Lenge siden tennpluggene har vært skifta? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThereseBerg Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 ja... om det er så enkelt så bør det være mulig å få noen til å skifte de for meg:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Ja tror du bør få prøvd det først. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThereseBerg Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Hva med pluggledninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Kan være de også, bør få testa om du har gnist først. Best om du får med deg noen som vet hva de driver med da for det er snakk om høye spenninger der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Litt lite opplysninger her. Går den på starteren? Hvis den gjør det tipper jeg bensinpumpe. Pluggene har en skiftintervall på 60000 km, og det er ytterst sjelden at de eller pluggledningene gjør at en bil ikke starter Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThereseBerg Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Litt lite opplysninger her. Går den på starteren? Hvis den gjør det tipper jeg bensinpumpe. Pluggene har en skiftintervall på 60000 km, og det er ytterst sjelden at de eller pluggledningene gjør at en bil ikke starter 10 poeng til deg. det var bensinpumpa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 sikring, rele eller selve pumpa?? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg