Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet


vwgolf2

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

hmm..da må det være nyere type golf 1 !

denne eneren jeg snakker om dyttet låsen inn i døra og ikke ned!

 

Som nitewlkr sier så går det dårlig å bygge om. Hadde selv et par jeg ville bruke, men etter mye tenking så gav jeg det opp.

 

Men jeg tror det var en eller annen eldre Audi (tror det kanskje var Audi 100) som hadde kromhåndtak som kunne brukes. Kanskje noen som vet hvilken modell...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Nikdev

Var det ikke en audi 80 russebil som er i deler nå, hvordan er håndtaka på den?

 

Jepp... 76-modell Audi 80. Jeg var sjåfør for disse VAG-haterne. Men jeg mener å huske at dørhåndtaka på denne var like de som er på 74-76 modell Golf. Mao så passer de ikke på senere Golf 1 eller Golf 2. Kan prøve å få sjekka det senere idag.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjort litt på golfen idag... nederst på dørene under gummilistene så det helt jævlig ut. Steinsprut og rust som begynnte å komme :mad: pella derfor av venstre døra, pussa ned og tok rusta! :)

grunnet og lakkerte det nederste partiet på døra (under lista).. ble ikke noe lakkskille da..

høyre døra står for tur nå..men blir nok ikke tatt før til uka... gjør seg med litt smårepp! !

Merkene bak skal sansynligvis fjernes i nærmeste fremtid..må få cleanet opp litt!!

;)

 

før/etter bilder kommer i løpet av 1-2 dager.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hvis disse håndtaka dytter låsen opp eller ned funker det på golf. da er det bare evnt og sette håndtaka på motsatt side av normalt. Er det slik på disse så selg til meg :D

 

Har glemt å sjekke, men uansett så er de solgt for leeenge siden. Skal hente de etterpå så da skal jeg se hvilken vei åpner'n vipper..

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår