Kane00 Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Først beklager jeg vist denne tråden er feil plassert/eller om det er en tråd som tar for seg dette problemet, men har tittet rundt i evigheter uten og finne noe svar. Har mistet lyset på høyre side på min audi a4 2003. har bytta pærer 2 ganger! sjekka sikringer og ledninger alt uten hell! klarer ikke å få det til å lyse. Park og fjernlys virker. Pæra ble først rosa og så sluttet helt å virke. Har målt så det er strøm ut av ledningen. Er det mulig å få feil pære som passer i kontakten? Er ganske oppgitt nå etter mange meninger men ingen løsninger. Håper det er en her som kan gi meg ett skikkelig svar=) tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Er det strøm innpå tenneren til pæra? Stor sanynlighet at tenneren/balasten er defekt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane00 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Ja det er strøm ut til kontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Hørres ut som ballasten som er gåen, ja. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane00 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hørres ut som ballasten som er gåen, ja. :) Hva koster slik? må bilen på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Ring Møller og hør hvor mye den koster, men ikke bli forundret om den koster rundt 2000,- Du kan lett skifte den selv. Den ligger på undersiden av lykten. (se link i signaturen min for å ta ut lykta.) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg