gunnarH Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 kan by deg 4000 for felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by villejan Hvis jeg får den med bakplaten og lykter... "toppa heile driden" Rally fanger ? ? Denne bilen har ikke dette ? Er det fronten du mener byr jeg 100 kr over deg - altså 3100. ( Hvis det var dette du mente - hvis ikke står mitt bud på 2500 ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Ivers1 Hvordan skal du klare å få mer for bilen i deler da..? ikke sjangs.. Den bilen er jo sinnsykt fin, og er synd å ødelegge den.. Såvidt jeg husker er den godkjent med 16V? Jepp...det stemmer det!! :D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Celeborn Hvor mye for komplett interiør..?? Som skrevet før her, så ligger budet på 8000kr komplett!!! Så gir du meg et bedre bud...kan det hende du får det!!! :D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by Sonick Rally fanger ? ? Denne bilen har ikke dette ? Er det fronten du mener byr jeg 100 kr over deg - altså 3100. ( Hvis det var dette du mente - hvis ikke står mitt bud på 2500 ) Takk takk for budene....men har dere virkelig sjekket ny pris for dette settet??? Altså: lykter,reflektorer,bakplate m/panserlås,grill og grillist?????? 15000,- !!!! Så må nok gå litt opp i lapper her gutter :D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Men 15000, da er du i drømmeland. Ringte autospar, og deres komplette sett ligger på 7000! Selvfølgelig er det fronten jeg mener, lykter bakplate....hele sulamitten. 3250, da er det over halve nyprisen. Alt som er brukt mener jeg skal selges fra 50-70% av org pris.... og det nærmer seg! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Hvorfor ribbe ned den kjerra der.. bakparten var jo helt genial spør du meg, den fargen & de lyktene! Sinnsykt fin bil.. Var bare det jeg ville si.. :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by mANlAC Takk takk for budene....men har dere virkelig sjekket ny pris for dette settet??? Altså: lykter,reflektorer,bakplate m/panserlås,grill og grillist?????? 15000,- !!!! Så må nok gå litt opp i lapper her gutter :D Del den prisen på to så har du ny prisen ... så kan du dele den på to igjen for at den er brukt :D jaja - vi får se va bud du får .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 hva ligger budet på for og bakstilling på? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Hvorfor i faen skal du selge bilen i deler? Det er dårlig stil, en så fin bil. Jeg er interessert i bilen, har sendt deg en PM! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Trenger ikke bakakslingen liksom bare calippere og festene og skiver og klosser, alt man trenger for å bygge om fra trommel. Foran er det spindler, brakett, calippere, skiver og klosser. Gir deg et bud på 3000 for dette... Så får du kommentere dette budet, kan eventuelt kjøpe det uten skiver og klosser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by VWLOVAH Trenger ikke bakakslingen liksom bare calippere og festene og skiver og klosser, alt man trenger for å bygge om fra trommel. Foran er det spindler, brakett, calippere, skiver og klosser. Gir deg et bud på 3000 for dette... Så får du kommentere dette budet, kan eventuelt kjøpe det uten skiver og klosser... Du trenger hele bakstillingen om du skal bygge om til f.eks GTI og godkjenne den. Ligger et ekstra stab.stag inne i forstillingsbjelken på GTI, GTI 16V og G60. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Har Mk1 GTI er stab stag foran og bak på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by Jonte Hvorfor i faen skal du selge bilen i deler? Det er dårlig stil, en så fin bil. Jeg er interessert i bilen, har sendt deg en PM! Ja det er synd....jeg vet *skammer seg*.....:D Har egenlig gitt opp å selge den som hel bil....Og jeg vi ha igjen "litt" for den iallefall... Men kommer det et bra bud på hele bilen...så seff. selger jeg den hel... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by VWLOVAH Trenger ikke bakakslingen liksom bare calippere og festene og skiver og klosser, alt man trenger for å bygge om fra trommel. Foran er det spindler, brakett, calippere, skiver og klosser. Gir deg et bud på 3000 for dette... Så får du kommentere dette budet, kan eventuelt kjøpe det uten skiver og klosser... Du må nok ha hele bakstillingen!!! Men takk for budet... Bremsene er nesten ikke slitte...og har fått et bud alene på 3000,- for skiver+klosser forand og bak...:D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg