skaardal Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Hei jeg støtte på et lite problem da jeg skulle bytte fjærbein på audien. jeg fikk tak i et s4 Q fjærbein som jeg trodde skulle passe, helt til jeg skulle montere bremseskiver og caliptere. virker som det er større diameter på skivene til s4. det jeg lurer på er om det blir noe greie på å sette på større skive til det nye fjærbeinet eller om jeg må finne et annet fjærbein som passer til audi 100 q. og om noen vet om jeg MÅ ha et fjærbein fra en audi 100 Q 2,3 l eller om f.eks jeg kan bruke et som har stått på 2,6 L, eller andre motorstørrelser ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Blir nok enklere for deg å få tak i et fjærbein likt det du hadde fra før. Du kan bruke fjærbein fra hvilken som helst C4-modell (100/A6). Er likt fjærbein på alle C4 med 2.0, 2.3, 2.6 og 2.8, enten det er quattro eller ei, men ikke S4 som du allerede har funnet ut ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaardal Skrevet April 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 ja det fant jeg ut på den tungvinne måten kan man si ; P men takk for det, da har jeg allerede funnet et fra en 100 som ikke er quattro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg